Handelsbetingelser 2017-09-25T14:50:57+00:00

Handelsbetingelser

Betaling

café directo modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling bliver trukket på din konto, når bestillingen er afgivet.
Ved abonnement trækkes betalingen den sidste hverdag i kvartalet.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
café directo bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

café directo er i sin karakter et udviklingsprojekt, der støtter bønder i Nicaragua med direkte adgang til markedet i Danmark.
café directo producerer udelukkende kaffe på bestilling og efter forudbetaling.

Ordrer afgivet i 4. kvartal produceres i januar og leveres i februar.
Ordrer afgivet i 1. kvartal produceres i april og leveres i maj.
Ordrer afgivet i 2. kvartal produceres i juli og leveres i august.
Ordrer afgivet i 3. kvartal produceres i oktober og leveres november.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
café directo vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

café directo
Thyrasbrøndvej 1
8382 Hinneurp

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Varer fra café directo produceres efter ordre.

Ordrer til levering i det kommende kvartal kan fortrydes indtil den sidste hverdag i indeværende kvartal.

Meddelelsen skal gives pr. mail på [email protected] I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Klagemuligheder – oversigt og links

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: [email protected]

Bliv en del af
café directos kaffeklub
SEND

Tilmed dig vores kaffeklub

Som medlem af café directos kaffeklub får du løbende nyhedsbreve med viden om kaffe, historier, og billeder, så du kan følge med i hvor langt vi er med kaffeproduktionen. 
close-link